dinsdag 14 april 2015

Maart, u was geweldig!

Ik weet dat ik wat achter loop, maar hé, technisch gezien moet ik zelfs nog het Secret Santa verslag schrijven dus valt het eigenlijkfeitelijk nog mee dat ik half april (al) een verslag schrijf over maart. Want dat het een goeike was, laat daar vooral geen twijfel over bestaan. Er stonden maar liefst 6 feestjes op het programma (4 voor Olivia, 1 voor de superbomma, én 1 voor mijn zus, de metie van Olivia).


Het eerste feestje was in het kinderdagverblijf. Olivia vierde feest met haar vrienden van de Gibbongroep, de dag voor haar verjaardag.


De dag daarna, haar échte verjaardag, begonnen we onze dag rustig. Olivia nam een dagje vakantie van de crèche, ik was ook vrij en Michael moest maar een paar uurtjes gaan werken. Olivia en ik aten croissants en gingen in bad. Na het bad kwamen er pakjes aan. Een Duplo-Batmanset van Michael en van mij kreeg Olivia deze wondermooie print van Matte Stephens. Net zoals vorig jaar blijft het plan dat Olivia wanneer ze 18 is, 18 kunstwerkjes heeft gekregen.

Daarna kwam haar Peter nog even langs om een knuffel, 3 zoenen en een kaartje te geven en gingen we richting In den Olifant waar ze nog een cadeautje van ons twee mocht uitkiezen: Haba ijsjes! (De rest van de dag heeft ze ze niet meer losgelaten.) en wij het Haba Dier op dier spel uiteraard niet konden laten liggen en ook nog meenamen, 't was tenslotte feest! Om dan een écht ijsje te gaan halen en dat op te smullen in de zoo, waar Olivia -uiteraard- assisteerde, een ijsje met 2 bollen krijgen wij niet op zonder haar deskundige hulp. Duh! 








Waarna we huiswaarts keerden, sushi bestelden, Olivia voor't eerst wasabi proefde -op eigen initiatief voor alle duidelijkheid- en we kaarsjes aanstaken en zongen en daarna Laduréé macarons smulden. 






Bord gemaakt door Nina, als eerste kunstig cadeautje.

De zondag na haar verjaardag was het dan tijd voor een groots feest, Olivia -met versgeknipte haren!- en haar gevolg (14 man, variërend tussen 14 en 84 jaar oud) wandelden door de zoo én aten pannenkoeken. Een topmiddagje!








Dat vond ook Olivia die nog voor we het station uit waren al in slaap was gevallen!



Dankjewel voor alle cadeautjes iedereen!


Meer verjaardagsfoto's van ons feestbeest?



Olivia familiefeest deel één - twee

Geen opmerkingen: