donderdag 28 augustus 2014

*zomeropkuis* Als ik groot ben ga ik ... worden.

Onder het motto: zomeropkuis, een paar (half)afgewerkte blogberichten die bij mijn concepten staan te verstoffen.

1. Wasmiddelennaambedenkster
kwestie van toch iets te doen met 
dat diploma taal- en letterkunde 

2. Redactielid van een magazine...
niet bij de Flair, want daar eten ze te weinig
wel bij de MarieClaire Idéés
bij Jamie, bij de BBC GoodFood 
of bij de Allerhande
de moeder der supermarktboekjes

of een website
en aangezien het mijn droom is
mag ik kiezen en dan kies ik voor
de avclub, dé reviewers van alles cool
(boeken, films, eten, muziek, teevee, games)

3. Joan én Peggy van MadMen maar dan in het echt 
    als het over die twee gaat mag je gerust gulzig zijn, vind ik

4. Productie-medewerker van een film of theatervoorstelling. 
mijn naam op een aftiteling 
(I ♥ aftitelingen) 
is dan uiteraard het ultieme doel.

5. Koffiemeisje (of méér) bij één van mijn twee favoriete uitgeverijen: Chronicle books of Marabout
dat ik daarvoor naar respectievelijk 
San Francisco of Parijs 
zou moeten verhuizen 
maakt het alleen maar meer aantrekkelijker.

6. Mede-eigenares van iets gezellig*, vaag hé. 
*boeken- en koffiewinkel, taartenwinkel
huiskamerrestaurant, stationerywinkel

Geen opmerkingen: