zaterdag 14 december 2013

To mamablog or not to mamablog.

Na lang getwijfel of ik sarahindestad niet beter gescheiden hield van de beebiotheek (lees: dit plekje spaarde van een overload aan enthousiast gemoeder, het enige dat ik de laatste 9 maanden überhaupt te vertellen had), heb ik beslist dat dit stukje internet gewoon mee móet evolueren met mijn leven. Ik ben nu eenmaal een mama, eentje die knutselt, kookt en al eens een postje schrijft over het moederschap. Veel verhalen dus en veel goesting om ze te vertellen.




maart
april
mei
juni
  
juli
augustus
september
oktober
november


Binnenkort meer van hetzelfde! En niet alleen hier én op de beebiotheek maar ook nog eens op de sarahindestadfacebookpagina, gemoeder in overvloed!


*sommige Olivia-posts zullen nog steeds enkel op de beebiotheek verschijnen, andere (non-Olivia)posts enkel hier, posts over ouderschap en knutselarijen voor Olivia verschijnen uiteraard op beide*

Geen opmerkingen: