vrijdag 9 maart 2012

haar

Bijna een maand geleden vroeg Madrina zich af of ik gek genoeg was om de achterkant van mijn hoofd te posten... Tuurlijk datte, derstaanhierverstoptinverrearchievenwelnogminderflatterende fotos

 Mag ik u tonen: 
. ochtend haar . nat haar . ik heb net de badkamer geschilderd-haar . verjaar-haar .


1. Het ochtendhaar vind ik zelf precies het beste gelukt op de 'moeite vs. outcome'-schaal, vanaf nu doen wij hier ten huize indestad niet meer aan ochtendwassen of kammen, het bed in kruipen met nat, versgewassen haar it is.

2. Mijn schouders zijn breder en mijn haar is langer dan ik dacht.

3. Het verjaar-haar (inclusief het wc-rolletjes kroontje), was het eerste waar ik aan dacht toen ik 'fotografeer eens de achterkant van uw haar' las. Ben ik nu raar?

Geen opmerkingen: