maandag 23 mei 2011

Happy list

In tijden van bijna-examens moet een mens zich al eens optrekken aan de kleine dingen des levens, ziehier mijn tien vrolijkmakers:

1. een ge-updated CV., klaar om verstuurd te worden
2. succes in de kringloopwinkel
3. twee dagen vakantie voor M. en dus 's ochtends samen wakker worden met een babbeltje en een tasje koffie
4. photoshopdisasters bij de Decathlon 
5. de summer minibook video-updates van Elise: 1. 2. 3.
Ze doen mij zin krijgen om deze zomer te documenteren. Een summer minibook heb ik al, ik kocht er namelijk eentje in 2009, al lag die -omdat mijn zomer toen niet zo geweldig begon- tot voor kort onaangeroerd in de kast.
6. bijna vakantiegeld op de rekening 
7. zien dat mijn tomaatjes het goed doen, ondanks het gebrek aan groene vingers 
8. nog eens wat juweeltjes (2 haarspelden, 2 paar oorbellen en 2 kettingen) maken -want dat was veel te lang geleden-, die maaksels 's avonds laat op facebook posten en de volgende dag bij je ochtendkoffie ontdekken dat er reeds verschillende positieve reacties achtergelaten zijn
9. een ketting verkopen, eentje cadeau doen en een bestelling ontvangen voor 3 andere exemplaren
10. andermans boodschappenlijstjes vinden in de karretjes aan de supermarkt


Meer vrolijkheidjes vind je zoals steeds op pinterest (laat even je e-mailadres na als je een uitnodiging wil) en flickr!

Geen opmerkingen: