zondag 2 januari 2011

25@25: PROJECT365 was

{de bevestiging van de belangrijkste dingen in mijn leventje
-in willekeurige volgorde-   eten, de stad, de poezen, mijn liefje en dingen maken

{de beste manier om betere foto's te leren nemen en in de toekomst de kostelijkheid van één van mijn absolute fotografische dromen volledig goed te praten

{ook de beste manier om mijn huidige goedkope fototoestel (€80) na een jaar continu in de handtas (en in het totaal twee jaar in het bezit) totaal afgeleefd te krijgen

{een geweldig plezier, tja, ik blijf de (klein)dochter van een fotograaf

{iets dat ik -zo denk ik nu- een jaar wel en een jaar niet wil doen
dit jaar dus niet en de tijd die ik win zal ik zéker moeten spenderen aan het sorteren, labellen, uploaden en backuppen van alle foto's die ik afgelopen jaar nam en die project365 niet haalden

{zeker en vast een blurbboek waard
het boek hoop ik binnenkort te kunnen maken & bestellen en in één vloeiende-blurbboek-beweging -en om de verzendkosten wat te drukken-, wil ik er dan ook nog eentje maken van elk bloggend jaar (inmiddels ook al drie boeken dus), de mosterd daarvoor haalde ik bij Angry Chicken

{een opstapje om, ook nu het afgelopen is, steeds mijn fototoestel mee te nemen én het ook daadwerkelijk en zonder schroom te gebruiken  

{een geweldig aandenken aan 2010

Geen opmerkingen: