zondag 29 augustus 2010

Van de wraps tot in de eeuwigheid

De laatste tijd is het hier -en in project365- al eten wat de klok slaat. Dat hoeft niet te verbazen, na een hele dag aan mijn bureau'tje is het avondeten en het bijbehorende teeveetje het uitkijkmoment bij uitstek. 


Qua eten stonden er afgelopen week onder andere wraps op het programma. Sinds ik M. ken één van mijn favoriete go-to-comfort-food-maaltijden. 

U mag gerust weten dat M. mij niet had bij hallo (rarara, welke film?) maar me wél had en gelijk tot diep in de eeuwigheid, toen hij voor't eerst, en toen de relatie nog helemaal piep was, voor mij kookte. Ook toen stonden deze wraps op het menu en sindsdien zijn die gegarandeerd zo'n twee keer per maand op onze borden terug te vinden. 

Ik doneer u bij deze ons M.'s geweldige recept, probeer het gerust, het zal u niet teleurstellen! 

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Die wrap ziet er echt heerlijk uit! Ik wil dat receptje zeker eens testen!

Kus van de andere Sarah

sarah zei

Zéker doen maar niet als de Meppie al teveel vettig heeft gegeten hé ;o)