zaterdag 1 mei 2010

Er is een ander...



Ik had jullie nog iets beloofd: de reden échte van de blog-afwezigheid. Wel, hier komt ie: er was namelijk tijdelijk een andere blog.

Vorige week was mijn lief lief niet alleen 5 jaar mijn liefste, hij werd ook 30, en dat moest uiteraard gevierd worden. Aangezien hij niet zo de man is voor geweldige surprise-feesten heb ik dat op een andere manier geflikt: met een geheim fotoboek en een Sunparks-weekend waarbij hij veel vrienden -voornamelijk van het middelbaar- (na soms zelfs verschillende jaren) terugzag.

Jáaa-ren, hoor ik u daar zeggen?
De reden daarvoor is nochtans simpel: veel weekendwerk -inderdaad, werken wanneer anderen vrij zijn!- en een beetje nonchalant zijn qua afspreken
en dan zijn er plots vrienden met 3 kinderen waar je geen weet van had!


De vrienden in kwestie waren blij, M. genoot en beloofde aan elke vriend meer contact en er na één telefoontje staan indien nodig. Een wetenschap waar noch de vrienden in kwestie, noch ik ook maar één seconde over zouden twijfelen. Dat is toch juist het schone aan vriendschap, meteen kunnen beginnen waar je de vorige keer halt hield.

Het werd dus het ideale feestje en dat tijdens een zonovergoten weekend...


Meer foto's
, knutselwerkjes, uitnodigingen en tot voor kort grote geheimen op de blog zelf of op flickr.

Geen opmerkingen: