woensdag 27 januari 2010

Vrolijks van de google reader

Nadat M. mij er daarnet op wees dat ik écht een 'geek' ben, heb ik -na kortstondig protest- dan maar besloten om mijn naam alle eer aan te doen en een aantal nieuwe favorieten uit mijn googlereader met jullie te delen:

+ 'A beautiful mess' van Elsie Flannigan, een blog waar ik niet anders dan vrolijk van kan worden. Véél DIY-projectjes ook, zo staat de DIY SnowHat erg hoog op mijn to-do-lijstje. Superzachte wol werd al ingeslagen, nu enkel nog beslissen: zal ik haken of breien?

+ 'Gimme some oven', als je blogposts achtereenvolgens: Oreo truffels, versierde koekjes, mozzarella-saté's, spicy rozemarijn nootjes, granaatappelchampagne, cupcakes met champagne-crème-au-beurre en guacamole zijn, dan ben ik mee... Geen verdere overtuiging nodig. *klik*

+ 'A collection a day', de naam zegt het zelf, het is een project365 maar dan beter, elke dag een unieke collectie, in het écht of als tekening.

+ 'Picky cook', nog een foodblog, ik weet het, maar... eten is nu eenmaal belangrijk én gezien de auteur ook een veggie is... U raadt het al, ook hier was ik weer héél snel overtuigd. Intussen werd dit recept alvast goedgekeurd.

+ 'Obsessive consumption', dit is de blog van Kate Bingaman-Burt. Zij tekent vanalles, maar vooral ook haar dagelijkse uitgaven. Dankzij haar ondertitel: 'What did you buy today?' nam ik ook mijn uitgaven van de dag onder de loep. Het geld uitgeven was hoegenaamd géén probleem, ze tekenen was een ander paar mouwen.



Klik op de foto voor groter.

Maar nu, vertel me, 'What did you buy today?'

1 opmerking:

mama zei

ikke nog niets, maar je vader : 6 pistoletekes, 1 sandwichke, 1 koffiekoek en 1 groot brood !