dinsdag 5 januari 2010

happy list

Nadat de unief mij doorhad (géén twee scripties in éénzelfde zittijd) en bijgevolg de toekomstplannen even wat warrig werden heb ik besloten mezelf vrolijk te maken met een happy list. Hier volgen 10 dingen die mij nu, vandaag, vrolijk maken...

1. de geur 'la nature après la pluie' liefst in het echt, maar als het niet anders kan, ook uit een flesje
2. het geluid van een spinnende poes (bij voorkeur, rechtstreeks te horen als ik mijn oor op zijn buik leg)
3. weten dat je lief onderweg is naar huis en daarna de sleutel in het slot
4. de geur van een nieuw boek
5. mijn collectie kralen en knopen
6. wakker worden naast M. en weten dat, op de dagen wanneer hij niet meer naast mij ligt, hij met een tas koffie in de living op me wacht
7. gesterde items in mijn google reader
8. elke dag een foto
9. verse lakens
10. dromen over een eigen huis met muur vol kadertjes, en, in afwachting van dat huis alvast de eerste stukjes artwork bestellen en nadenken over hoe het eruit zal zien

Geen opmerkingen: