donderdag 17 december 2009



Vandaag was het een mooie dag om:
+ mijn ganse voorraad sinterklaas-chocolade te smelten en te genieten van verse chocomelk.

+ weg te dromen bij deze ongetwijfeld overheerlijke pecannotentaart en rumcake, en dan van grote goesting ook maar zélf een cake in de oven te zetten.

+ even naar buiten te gaan, alléén om het heerlijke gevoel van sneeuw op mijn huid en onder mijn voeten te voelen. Om dan vervolgens met cake, chocolademelk en teksten over Roald Dahl naast de verwarming op te warmen.

+ foto's te maken

+ dankbaar te zijn dat ik geen eigen voordeur heb om te versieren met een krans, ik zou niet weten welke te maken: snoepjes, radijsjes of spruitjes?

+ een beetje te breien en te dromen over warme truien, handschoenen en sjaals.

+ te constateren dat sneeuw een heel raar woord is, als je er maar lang genoeg naar kijkt.

+ pakjes met cadeautjes vanuit het buitenland te ontvangen, op tijd voor de kerst en vervolgens zelf een paar cadeautjes te maken.

+ te genieten van mijn favoriete herst/wintergroente: boschampignons, in een heerlijke, snel gemaakte lasagna uit het kookboek van den boerinnenbond.

Gotta love those days...

2 opmerkingen:

Unknown zei

Should I remind you dat diezelfde sneeuw deze morgend onze tenen van onze voeten gevroren heeft? Verder wel een leuk uitstapje en een lekker theetje + pannenkoek!

sarah zei

ja, oké... maar donderdag was ik enkel heel even buiten geweest om de sneeuw onder mijn voeten te horen en voelen kraken en toen was die sneeuw nog niet vettig en slimy en was het volgens mij ook nog niet zó koud.
Conclusie, de sneeuw is enkel leuk de eerste dag, of als je binnen zit, naast een verwarming. (Want vandaag op het werk zat ik dan wel binnen, maar in de hal was het toch nog koud!)
Verder idd wel gezellig vandaag, alleen jammer van het abrupte, dorie al 12.15u-einde! x