donderdag 31 december 2009

2010

Zoals jullie al konden lezen, heb ik niet extreem veel goede voornemens: afstuderen, gezond en gelukkig blijven en werk vinden zijn zowat mijn belangrijkste doelen voor dit komende jaar.

Toch wil ik daar nu, op de valreep, nog een paar dingetjes aan toevoegen.
---Aangezien 2010 het Elsschot-jaar is en ik van elk boek dat ik tot nu toe las, erg genoten heb, wil ik al zijn romans en novellen gelezen hebben. Momenteel, 4 down, 7 to go. (Als ik hierna nog tijd over heb wil ik stiekem ook kunnen zeggen dat ik alles van Roald Dahl gelezen heb, maar dat is een ander verhaal...)

---Verder wil ik ook graag elke dag minimum één foto nemen en dat een jaar lang volhouden (praat meteen ook goed dat ik in de loop van het jaar een nieuwe camera zal kopen).
Vanaf morgen dus dagelijks te bekijken op Flickr.

---Maar vooral wil ik handgemaakte cadeautjes blijven geven en indien mogelijk ook blijven ontvangen. Afgelopen kerst deden we aan handgemaakte cadeautjes en dat was -al zeg ik het zelf- de moeite, maar oordeelt u vooral ook:

Gekregen:
Klik op de foto voor groter!

1. Tote bag en nieuwjaarsbrief (Bomma) 2. Tote bag: achterkant (Bomma) 3. Mozaïek (E., zus) 4. Mozaïek (E.,zus) 5. Fleece deken (Mama) 6. Opgevouwen fleece deken (Mama)

Gegeven:

Klik op de foto voor groter!

1. Cadeautjes 2. Kerstkaartjes 3. Platenketting 4. Platenoorbellen 5. Een broche 6. Armbandjes 7. Een ketting gemaakt met de hars van een boom 8. Een ketting gemaakt met de hars van een boom 9. Een paarse ketting 10. Nog een paarse ketting 11. Knopen en kralen 12. Cadeautje voor mezelf 13. Een bloemenketting 14. Een bloemenketting

En jullie?

Wel, jullie wens ik in 2010, eveneens véél handgemaakte cadeautjes, weinig griezelige ziekten -cliché, maar toch belangrijk, nietwaar?-, elke dag vrienden om je heen en véél tijd voor vrolijks, toe!

1 opmerking:

mama zei

En ik ... ik hoop op 2 afgestudeerde dochters in juni, op veel vrije tijd (zodat ik zelfgemaakte cadeautjes kan maken), tijd om te genieten van mijn gekregen zelfgemaakte cadeautjes, weinig ziektes en miseries, 2 lieve spinnende poezen, mensen die gelukkig zijn en dochters die een lekker baddeke nemen met rituals produkten en nog zoveel meer kleine dingen die je een jaar geven met een gouden randje ...
kusjes, mama
PS het aanbod van mijn fototoestel is nog steeds geldig hé ?