maandag 28 september 2009

Vrolijks van de google reader

Intussen is mijn boosheid al wat weggeëbd en heeft ze plaats gemaakt voor liefde, onder andere voor mijn google reader. Hier dus een nieuw item: "vrolijks van de google reader".

+ Deze foto maakt me elke keer opnieuw aan het lachen. Stiekem hoop ik eens thuis te komen en M. samen met Muji, zo aan te treffen.

+ Helemaal jaloers op deze handgemaakte, supergedetailleerde (want erg moeilijk!)
Dia de los muertos-stempels.

+
Dit doet me dan weer bijna naar de kringloopwinkel lopen voor mooie borden, en van deze schoonheden krijg ik zin om porselein te leren beschilderen. Terwijl ik van deze en deze beter wil leren haken.

+ Maar het allercoolste vond ik
dit, een "doos" met 240 potloden, gemaakt van de as van een overleden persoon. Elk potlood is versierd met de naam van de overledene en via de ingebouwde slijper vang je het slijpsel opnieuw op in de "doos" waardoor ze langzaam een urne wordt.
Een beetje morbide maar tegelijk ook geweldig, toch?

Geen opmerkingen: