woensdag 22 april 2009

Sarah VIERt feest!

Vandaag opnieuw een jarige en wel mijn allerliefste M.

Het spreekt voor zich dat ik hem voor het komende jaar de meest fantastische dingen toewens:

  • veel schieterkes = Call of duty
  • veel pakjes van Amazon ---en hopelijk binnenkort een bel die het doet, zodat hij ze niet meer zo vaak moet ophalen in ons favoriete -not!- postkantoor
  • veel lekker eten: Babi Pangang van bij Canton (Volksstraat 70, Antwerpen), broodpudding van Delhaize en wraps, meesterlijk gemaakt door onszelf!
  • koude biertjes
  • braaf personeel
  • poezen die nooit nog eten stelen of kabels doorbijten
  • veel Sarah en weinig Barah (= mijn slechtgezinde evenbeeld)
  • en nog zoveel meer!
---

Geloof het of niet maar hij is niet de enige jarige van
daag! Ook wij vieren vandaag onze VIERjaardag. Vanmorgen kreeg M. oa. dit:



Ik hield niet van de weerspiegeling in deze foto, tot ik zag dat Muji, ons nieuwsgierig poesje, zat te kijken.



Een uitspraak op M.'s lijf geschreven en sinds 17/06/08 ook wel wat op het mijne, en dat beklaag ik me zeker nog niet!



Het -vind ik zelf- geslaagde resultaat van een aprilse kruiskessteekobsessie!
Het patroon kan je hier terugvinden.


Vraag van de dag blijft echter, zal deze liefdesverklaring M. zover krijgen om eens te reageren op deze blog? Of hult hij zich in stilzwijgen?

1 opmerking:

mama zei

tja, meisje, je zal je conclusies moeten nemen denk ik ...
zelfs een beschadigd hoofd en een liefdesverklaring brengen hem niet op andere gedachten
Sterkte ;-)
Mama