donderdag 16 april 2009

Handmade...



Om toch nog een beetje te kunnen knutselen zonder schuldgevoel heb ik mijn zusje E. met Kerstmis 12 bons cadeau gedaan.
En elke maand kan ze zo'n bon omruilen voor een handgemaakt cadeau!


Hierboven zien jullie wat ze tot nu toe kreeg.

Januari: wegens examens voor ons allebei en dus weinig tijd: iets kleins, in de categorie bureau-accessoires:
een oorbel-punaise.
Februari: maand van de liefde, vandaar een Happy Valentines day-slak met lolly, deze slak zat in een enveloppe met hartjes gemaakt van paperclips (niet op foto).
Aangezien haar GSM-versierseltje stuk was, kreeg ze een hartje.
Verder was er nog het papieren doch anatomisch correct hart, aan de binnenkant schreef ik: E. een hart voor koekjes. En dat is meteen de verklaring voor de zelfgemaakte ketting en oorbellen.


Maart: E. is helemaal gek van schilpadden.
Het maart cadeautje was verpakt in bubble wrap in een mini confituurpotje. Rond de bubble wrap zat een afbeelding van een schildpad met twee hoofden (gewoon gevonden in de krant). Het cadeautje waren drie knoopjes uit de Veritas die ik ombouwde tot oorbellen en een kettinkje.


April tenslotte, stond in het teken van mijn kruiskessteekobsessie (hierover later meer!) en haar skivakantie, dus kreeg ze een aangepaste kerstboomversiering om mee te nemen!

2 opmerkingen:

mama zei

van wie heb je dat toch dat frullen?
hihihi ;-)

sarah zei

géén idee!