donderdag 18 december 2008

Sneak peek!

Sarah heeft weer toegang tot het wereldwijde interweb en jawel, wat is het eerste dat zij dan doet? Een blogje schrijven!

De verhuis is goed verlopen, we moeten nog 1 kleerkast en het bed in elkaar zetten en wat CD rekken aan de muur bevestigen en dan zijn we helemaal geïnstalleerd. Ik heb een hele mooie, grote, nieuwe bureau gekocht en kijk er nu al naar uit om daar de komende weken mijn uurtjes te slijten. Hoewel ik eerlijkheidshalve moet bekennen dat ik op dit eigenste moment met de computer in de zetel hang. Overigens ook nieuw (wegens te grote oude zetel en te smalle terras/verhuisdeur) en ultracomfortabel!

Het is heerlijk om te zien hoe binnenin de onpersoonlijke naar Bomma's en de zee (denk aan de blokken op den dijk!) ruikende appartementsblok ons appartementje steeds meer 'thuis' wordt.

Aangezien ik de komende maand nog een aantal profs moet entertainen met papers, filmpjes en mijn mondelinge en schriftelijke charmante zelve zal de overvloed aan nieuwsgierige bezoekers zich nog even koest moeten houden en krijgen jullie bij deze al een zoethoudertje...

Geen opmerkingen: