vrijdag 28 november 2008

Toeters en bellen...

Allereerst: ...TOETERS EN BELLEN...
Volgende week woensdag verhuizen we! Jawel, we zijn er dan toch in geslaagd om een nieuw onderdak te vinden: binnen budget, recent vernieuwd, reeds geschilderd, met balkon,... Ook hebben we een geweldig bad met armsteunen (hetzelfde als hier!) én een nieuwe oven voor heerlijke lasagna's en witloof in de ovens. En -nog het b
est van al- op 6 hoog zodat het opstijgend vocht wel heel erg zijn best moet doen om nog tot bij ons te geraken!

Maandag hebben we getekend. Sinds gisteren hebben we een
verhuiswagen met lift en bordjes van de politie. Vandaag hebben we de huur en huurwaarborgrekening in orde gebracht en zaterdag, ten laatste zondag krijgen we de sleutels.
Ons appartement hier bevindt zich momenteel in half ingepakte, rommelige staat en half in beschimmelde staat.
Kijk maar mee: = Sarah's rommelhoek!

De zwarte en oranje vlekken aan het einde van het
filmpje komen 'gewoon' uit de muur.


Dit alles brengt mij naadloos bij een volgend vrolijk verhaal. Merken jullie de geweldige kwaliteit van de foto's, de coole panoramische modus en het filmpje op? Awel, dat komt omdat ik mezelf vanmorgen heb getrakteerd op: Het is geen belachelijk duur of fancy toestel, maar als (klein)dochter van fotografen kon het gewoon niet dat ik twee maanden na de inbraak nog steeds geen nieuw speelgoedje had. Hierbij beloof ik plechtig dat jullie nu niet meer zal tormenteren met GSM foto's of filmpjes!

Ook Michael heeft de laatste week vrolijke dingen gekocht, ziehier Guitar Hero World Tour:
Ongelofelijk hoor, elke dag komen er meer dingen bij om te verhuizen. Het lijkt alsof er maar geen einde aan komt... zo verzamelde ik deze week naast dat nieuwe fototoestel ook nog 2 cursussen, een boek, craft spullen,...
Gelukkig heb ik nu 3 volledig vrije dagen (en dat is lang geleden!), geen school, geen werk
, enkel inpakken en vrolijke dingen doen!

En die vrolijke dingen zijn bijvoorbeeld al stilletjesaan beginnen aan hand-made kerstcadeautjes voor bepaalde lezers van dit blogje. Details zijn uiteraard uit den boze want met kerstmis, uw verjaardag, sinterklaas en meer zo van die dagen moogt ge niet curieus zijn, zo is mij altijd geleerd! Wat ik wel al kan vertellen is dat ik opnieuw aan het haken ben geslagen.
Gisteren verveelde ik me tijdens het kijken van de heerlijke House M.D. en ben dan maar een oefenlapje beginnen maken. Mijn ultieme doel? Amigurumi en Granny squares! Als ik erin slaag om die rechtshandige voorbeelden goed om te zetten naar mijn onhandige linkse hand dan horen jullie 't wel!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

dochter van haar moeder : eten, koken, handwerken, fototoestellen, poezen ...
kusjes mama

Anoniem zei

lieve Saar

ik ben suuuuperblij dat je weer een appartement hebt! Ik kijk er al naar uit om het te komen inspecteren!

Veel liefs en ik hoop jeheel snel te zien, al heb ik het heel druk!

zoenen

Saar