dinsdag 4 november 2008

Copy-Paste

Soms wil ik eens iemands brein copy-pasten in dat van mezelf. Zo zit ik elke dinsdag en donderdag met open mond te luisteren naar mijn profke van film en wil ik écht graag zijn brein in mijn hoofd.

Liefst in combinatie met dat van nog iemand anders.

Naar mijn eigen bescheiden mening is ze ongeveer de grappigste vrouw ter wereld. ...rarara...
Ze was de eerste 'female headwriter' voor
Saturday night live, schreef 'Mean girls' en bedacht, schrijft en acteert in 30rock.
Yep, ik heb het uiteraard over: Tina Fey...


Ik ben echt vol adoratie voor wat ze doet: 30rock is vreselijk goed geschreven en gemaakt! Ik denk dat ik elke aflevering intussen al een keer of 20 gezien heb en het blijft grappig! Vorige week donderdag begon het derde seizoen op NBC en -uiteraard- heb ik de eerste aflevering intussen achter de kiezen.
Ongelofelijk toch dat zo'n sitcom van 20 minuten je zo vrolijk kan maken!

Ik ben overigens niet alleen: Tina Fey won onlangs 3 Emmy's, in de categorieën: Outstanding Comedy Series, Outstanding Lead Actress in a Comedy Series en Best Writing in a Comedy Series. Reden te meer om zo'n brein te willen!


Ze is overigens ook grappig in haar 'andere' niet-30rock rollen:
-als mens, tijdens de acceptance speech voor haar Emmy zei ze bijvoorbeeld het volgende:
"I want to thank my parents for somehow raising me to have confidence that is dispropportionate with my looks and abilities, well done, that is what all parents should do."

-als 'Pirate who loves to read' in Sesamstraat:


-maar ook als raaskallende Sarah Palin op Saturday Night live
Over haar filmpjes als Sarah Palin zegt ze: "I want to be done playing Sarah Palin on the 5th of november." Na zo'n uitspraak ben ik in elk geval nog meer overtuigd:
----Must have Tina Fey's brain!----en dat van mijn filmprofke!----

Welk brein willen jullie? Van welk programma worden jullie écht gelukkig?

Geen opmerkingen: